رئیس اداره آموزش و پرورش شهداد گفت:امسال مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزی استان در بیابان لوت و کلوت‌های زیبای شهداد برگزار می‌شود.

مسابقات دو صحرانوردی استان به میزبانی شهداد برگزار می‌شود.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین باقری نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهداد گفت:این مسابقات با شرکت بیش از ۱۵ تیم و باحضور قریب به ۵۰ دونده دانش آموز متوسطه دوره اول در مسیر کویری به طول ۴۸۰۰ متر برگزار می‌شود.

وی افزود:جلسه هماهنگی در این خصوص بامدیران دستگاه‌های بخش برگزار شد و یک تیم پزشکی و امدادی،۳ دستگاه خودروی آفرود این مسابقات را همراهی می‌کنند.

وی با تشکر از همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین نیرو‌های انتظامی، امنیتی و بسیج برای برگزاری مسابقه ، اظهار کرد:امیدواریم این دوره از مسابقات که برای اولین بار در کویر برگزار می‌شود بدون مشکل و به بهترین نحو انجام شود.

مدیر پایگاه مرکزی ثبت جهانی بیابان لوت هم در این رابطه گفت:برگزاری اینگونه رویداد‌های ورزشی در بیابان لوت و شهداد باعث جذب بیشتر توریست می‌شود.

معین افضلی افزود:به نفر اول و دوم این مسابقات ''تندیس کلوت'' از سوی پایگاه ثبت جهانی لوت تعلق میگیرد و نفر اول نیز به صورت رایگان می‌تواند در مسابقات دو ابرماراتن لوت در سال ۹۷ شرکت نماید.

انتهای پیام/ح

 دوصحرانوردی به میزبانی شهداد برگزارمی شود

برچسب ها: اخبارورزشی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.