نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان با حضور خود در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی و اسرائیلی زدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛  غلام محمد زارعی با بیان اینکه در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی ملت ایران پشت نظام مقدس ایستادگی کردند گفت:به لطف خدا هر ساله در 22 بهمن ماه مردم شهر یاسوج همزمان با سراسر کشور به صحنه می آیند و حضورشان را به مثابه یک اقیانوس بی کران برای بیعت مجدد با ولی فقیه و آرمان های انقلاب به رخ بد خواهان این نظام می کشند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور خود در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی و اسرائیلی زدند تا عبرتی باشد برای آنها که دیگر برای ملت ایران خط و نشان نکشند.

وی عنوان کرد:این حضور پر شور ، این پیام عظیم را به مسئولان می دهد که با هم افزایی و تلاش بیشتری در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

زارعی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی گرهی از مشکلات مردم حل کردن و به مردم خدمت کردن ، گفت: بودجه سال 97 با توجه به مشکلات و معیشت مردم تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه برنامه حذف یارانه ها در سال آینده فعلا به نتیجه نرسیده است گفت: در سال 97 برای جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم از هر گونه افزایش نرخ بهای آب، برق و گاز مصرفی جلوگیری می شود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس افزود: در بودجه سال آینده بیش از 60 هزار میلیارد تومان بودجه برای کمک به اقتصاد، تولید و اشتغال کشور پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 40هزار میلیارد تومان برای کمک به وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است ، گفت: این میزان برای اولین بار در کشور 10 در صد افزایش یافته است.

زارعی بیان کرد: در بودجه سال97 نیز مبلغ 5 هزار میلیارد تومان هم برای یک سان سازی بودجه بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شده است.

وی گفت: بیش از 130پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 200 هزار میلیارد تومان در شهرستان های بویراحمد و دنا افتتاح و یا در دست اجراست که با کمک مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ش

خدمت به مردم از شاخصه های انقلابی گری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.