نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه پشت‌کوه در بخش مرکزی جهرم از مناطق محروم این شهرستان است، گفت: به‌دلیل اسکان اهالی روستا‌های منطقه پشت‌کوه جهرم در مناطق صعب‌العبور کوهستانی، از جاده دسترسی مناسبی برخوردار نیستند و امکان تردد را برای آن‌ها مشکل کرده است.

وی افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم این منطقه عملیات اجرایی راه روستایی باغ‌گر به فرشته‌جان به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی آغاز شد.

رضایی بهره‌برداری از بهسازی محور شهر جهرم به منطقه هکان را از دیگر پروژه‌های حوزه راه در بخش مرکزی دانست و ادامه داد: جاده این محور از شرایط مطلوبی برخوردار نبود که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بهسازی شد.

وی بیان کرد: خوابگاه دانش‌آموزی متوسطه اول و دوم شبانه‌روزی با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل بنیاد برکت در شهرک شهید دستغیب جهرم کلنگ‌زنی شد.

رضایی اظهار کرد: این پروژه در ۳ طبقه با مساحت ۲ هزار مترمربع احداث می‌شود که دانش‌آموزان دختر روستا‌های کوهک، کردیان و هکان جهرم و شهرستان‌های اطراف از آن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مجتمع تولیدفرش دستباف در روستای حسین‌آباد بخش مرکزی جهرم سخن گفت و تصریح کرد: این مجتمع در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و اشتغال‌زایی جهت بانوان با اعتبار ۱۲ میلیاردریال به همت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از طرح های عمرانی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار