فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: دشمنان امروز منتظر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب هستند و هدف عمده آنها خدشه به نظام اسلامی است.

دشمنان امروز منتظر فرصتی برای ضربه زدن به انقلابندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت بود.

سرهنگ سیدجواد حسینی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجودآمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهداف انقلاب گفت: به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی، نفي استبداد داخلي و براندازي رژيم ستم‌شاهي، ايجاد حكومت مبتني بر رأي مردم و استقلال سياسي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي از اهداف انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: از دیگر اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران می‌توان به اجراي عدالت اجتماعي و قوانين و مقررات الهي، حفظ ارزش‌ها و كرامات والاي انساني، ايجاد فضاي سالم براي رشد فضائل اخلاقي، مبارزه با فساد و تباهي و تأمين حقوق همه جانبه زنان اشاره کرد.

وی یاداور شد: همچنین نفي استعمار و سلطه خارجي، حمايت از مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان، ايجاد امت واحد اسلامي در جهان و استقرار حكومت اسلامي جهان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.

حسینی با اشاره به اقدامات سیاسی رژیم آمریکا علیه ملت ایران افزود: اقدامات سیاسی رژیم آمریکا علیه ملت ایران  بسیار زیاد است، آمریکا علاوه بر تحمیل سیاست‌های استعماری و ذلت‌آور در رژیم گذشته در 39 سال آزادی ملت ایران تلاش بی‌وقفه‌ای برای به انزوای سیاسی کشاندن ایران از هر طریق ممکن داشته است.

وی به دستاوردهاي انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استقلال سياسي و رهايي از وابستگي به غرب، سرنگون كردن رژيم پهلوي، نابودی ساواك و ايجاد حكومت اسلامي، برخورداری از قانون اساسي اسلامي نیز از دستاوردهای مهم انقلاب  است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه دشمنی دشمنان هیچ‌گاه تمام شدنی نیست، عنوان کرد: امروز نیز دشمنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که می‌طلبد با هوشیاری و وحدت توطئه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ا

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی پیروزی حکومت الله بر طاغوت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار