پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجويان رزن

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن از پرداخت ۷۷۳میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت  تسهیلات اشتغال به مددجويان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسماعیل رستم‌خانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن بیان کرد: در شهرستان رزن یک‌هزار و 767 معلول دارای پرونده داریم افزود: مهمترین اهداف اداره بهزیستی حمایت و توانمندسازی  و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امسال به 90 نفر از معلولان تجهیزات و وسایل توانبخشی واگذار شده است، تصریح کرد: کمک‌هزینه دارویی و درمانی،کمک‌هزینه احداث مسکن  و کمک‌هزینه ایاب و ذهاب، پرداخت کمک هزینه نگهداری در منزل، ازجمله اقدامات حمایتی اداره بهزیستی رزن بوده است.

رئیس اداره بهزیستی رزن ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره را نظارت و پیگیری اجرای مناسب‌سازی اماکن عمومی به منظور تردد معلولان، سالمندان و جانبازان بوده است.

رستم خانی گفت: 40 نفر از معلولان به مراکز فنی و حرفه‌ای برای شرکت در کلاس‌های آموزشی معرفی شده اند.

وی اظهار داشت:از ابتدای سال 74 نفر از معلولان و مددجویان برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره بهزیستی رزن ادامه داد: تاکنون 53 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و در مجموع برای 140 نفر پرداخت تسهیلات فراهم شده است.

رستم خانی افزود: اعتبار امسال رزن در حوزه اشتغال یک‌میلیارد و 251 میلیون تومان است که از این میزان تا به امروز 773 میلیون تومان برای 53 نفر از معلولان و مددجویان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: چهار مرکز درمان اعتیاد فعالیت دارند که در زمینه اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد جمعیتی بالغ بر 18 هزار و 588 نفر را زیر پوشش آموزش قرار داده است.

انتهای پیام/ب

تسهیلات اشتغال به مددجويان رزن پرداخت میشود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار