اولین اکسپوی دانشجویی نقاشی در گالری پردیس ملت گشایش می یابد.

اکسپو دانشجویان نقاش ایران افتتاح خواهد شدداریوش فرد دهکردی مدیر اکسپو نقاشی دانشجویی، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: این اکسپو اقدامی است برای حمایت از دانشجویانی که در رشته نقاشی فعالیت دارند. البته شرکت کنندگان فقط دانشجو نیستند. فارغ التحصیلان رشته نقاشی از همه دانشگاه های کشور هم در این اکسپو شرکت کرده اند. در مرحله فراخوان 5000 اثر از 2000 نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات گسترده محیطی، فضای مجازی، تبلیغات چهره به چهره و... استقبال دانشجویان بسیار رضایت بخش بود و آثار متنوعی در سبک های رئال و طبیعت گرا، آثار مفهومی، کانسپت و... به دبیرخانه ارسال شد. از آنجا که تاکید شده بود،  آثار برای 2 سال اخیر باشد کیفیت آثار درحد قابل قبول بود. تعدادی از دانشجویان هم آثاری که برای پایان نامه های خود آماده کرده و تاکنون در جایی ارائه نکرده بودند، در این اکسپو شرکت دادند.

دهکردی افزود: به همراه استادان جمال عرب زاده، محمد معمارزاده، فرح اصولی و وحید ملک، آثار را بازبینی کرده و با توجه به تازگی اثر، کیفیت و جایگاه آن در فضای بیزینسی هنر در نهایت 220 اثر را برای حضور در نمایشگاه معرفی کردیم. قیمت گذاری آثار هم برعهده وحید ملک است.

مدیر اکسپو نقاشی درباره مراسم اختتامیه و اعلام برندگان اکسپو گفت: طی مراسمی که 5 اسفندماه در سالن همایش های دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهد شد، 10 نفر به عنوان برگزیدگان اکسپو معرفی و تقدیر می شوند. انتخاب این 10 نفر اینطور است که 5 نفر توسط نمایندگان دانشجویان نقاش در دانشگاه ها، 3 نفر توسط مخاطبین نمایشگاه و 2 نفر هم توسط حامیان این رویداد هنری انتخاب خواهند شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه نقاشی دانشجویان ایران 27 بهمن ماه ساعت 16 در گالری پردیس ملت افتتاح می شود و تا 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

اولین اکسپوی دانشجویی نقاشی در گالری پردیس ملت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار