نمایندگان مجلس، استانداران را مکلف به تکمیل و احداث مجتمع‌های اداری شهرستان‌ها کردند.

تکلیف مجلس به استانداران برای تکمیل و احداث مجتمع‌های اداری شهرستان‌هابه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 23 بهمن) در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 97 بند «ب» تبصره 12 را با 142 رأی موافق، 25 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 224 نماینده حاضر در صحن علنی تصویب کردند.

براساس این بند، دستگاه‌های اجرایی مجازند از محل فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به استثنای انفال و اموال دستگاه‌های زیرنظر مقام معظم رهبری و موارد مصداق مندرج در اصل 83 قانون اساسی و پس از واریز به درآمد عمومی، اقدام نمایند.

همچنین نمایندگان، بند «د» تبصره 12 را با 141 رأی موافق، 27 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 227 نماینده حاضر در صحن علنی تصویب کردند.

براین اساس، به منظور تکمیل و احداث مجتمع‌های اداری شهرستان‌ها، استانداران موظفند پیشنهاد فروش ساختمان‌های ملکی دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های استان به استثنای دستگاه‌های زیر نظر مقام معظم رهبری را به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه و پس از تصویب، درآمد حاصل را به ردیف درآمد عمومی 210201 واریز نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار