حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، ۲۲ بهمن تماشایی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پیامی به شرح زیر، از حضور حماسی و باشکوه مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری
حضور حماسی، با صلابت و دشمن شکن شما در راهپیمایی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ورود انقلاب اسلامی به چهل سالگی، لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های اسلامی بود، که برگ زرین دیگری به افتخارات قهرمانان بام ایران زمین افزود.
حضور حماسی، هوشیارانه، با بصیرت، با صلابت و مقتدرانه شما همگام با آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی، ۲۲ بهمن تماشایی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و چشم جهانیان را خیره ساخت و برای دوستان انقلاب امیدآفرین شد و یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مضاعف کرد.
سپاه قمر بنی هاشم (ع) با تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری که حماسه‌ای نوین در ۲۲ بهمن ۹۶ آفریدند، سربلندی و موفقیت همگان را در مسیر دستیابی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در سایه زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تا انقلاب جهانی حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.»

گفتنی است: راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۴۲ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش

۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در افتخارات بام ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار