معاون مدیرکل مدیریت بحران استان از اعلام آمادگی مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای مقابله با خسارات احتمالی بارش باران و برف خبرداد.

هنروری معاون مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گفت:پیرو اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان طی روزهای آینده وزش باد و بارش باران در استان پیش بینی می شود که احتمال وقوع خسارت دور ازانتظار نخواهد بود.

وی افزود:بر اساس پیش بینی ها فعالیت سامانه بارشی تا اواخر هفته ادامه دارد و با توجه به کاهش دما بارش ها بیشتر به شکل باران خواهد بود.

هنروری همچنین نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در استان هشدار داد.

وی ادامه داد:با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها به شهروندان، و مسافران توصیه می‌شود از توقف و چادر زدن در این مکان‌ها و از مسافرت های غیر ضروری در این ایام پرهیز کنند.

هنروری افزود: به همین دلیل ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش است و تمهیدات لازم صورت گرفته تا در صورت بروز هرگونه حادثه، به امداد رسانی بپردازند.

وی افزود :با توجه به هماهنگی که بین ستاد دستگاههای اجرایی از جمله هواشناسی ،عضو شورای هماهنگی استان ، شهرداری ،استانداری ،فرمانداری ،مرکز فوریت های پزشکی استان و امدادو نجات ،راهداری و اعضای شورای مدیریت بحران استان انجام گرفته تمامی دستگاههای اجرایی استان به صورت آماده باش کامل در طرح امدادزمستانی به سر می برند تا با توجه به شرح وظایفی که دارند در صورت خسارت های احتمالی اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ش

آماده باش مدیریت بحران استان  آذربایجان شرقی برای مقابله با خسارات احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.