فرمانده انتظامی نیر گفت: چهار نفر که اقدام به حفاری غیرمجاز اشیای عتیقه در روستای گللی از توابع بخش کورائیم می کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ عادل منیر ، فرمانده انتظامی نیر افزود: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حفاری غیرمجاز اشیای عتیقه ، ماموران انتظامی بخش کورائیم به محل اعزام و چهار نفر را دستگیر کردند.

وی گفت: از این افراد آلات و ادوات حفاری کشف و خودرو مورد استفاده آنها نیز با هماهنگی مقامات قضایی توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.


فرمانده انتظامی نیر افزود: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ منیر همچنین به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال وصول گزارش مبنی بر حمل کالای قاچاق از مسیرهای فرعی نیر به استان آذربایجان شرقی ماموران پلیس آگاهی به مسیر فرعی روستای میجمیر عزیمت و اقدامات کنترلی خود را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده پلیسی خودرو مذکور را متوقف کردند و در بررسی ها 104 اصله انواع الوار جنگلی قاچاق که فاقد مدارک قانونی برای حمل بود کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نیر افزود: بر اساس نظر کارشناس منابع طبیعی ارزش ریالی الوارهای جنگلی توقیف شده 300 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ع

طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.