فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۷۳۹ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۳ قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع موادمخدر را از محور " سیب سوران به ایرانشهر" دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی ۲ خودرو در یکی از محور‌های ورودی "سیب سوران" شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق به متوقف کردن خودرو‌ها و دستگیری ۳ قاچاقچی شدند.

سردار قنبری  تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ خودرو یک تن و ۷۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.