رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آماده باش و استقرار تمامی نیروی‌های راهداری با آغاز بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.

آماده باش تمامی نیروی‌های راهداری در جاده‌های بارانی و برفی مازندران

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون در جاده چالوس محدوده تونل کندوان شاهد بارش برف و در ارتفاعات با بارش باران و مه آلودگی هستیم.

وی افزود:وضعیت جوی هم اکنون در محدوده ورسک جاده هراز و گدوک جاده سوادکوه با بارش باران و مه گرفتگی همراه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه بنابر اعلام هواشناسی استان از امشب بارندگی و بارش برف در مناطق کوهستانی آغاز می‌شود، گفت: جاده‌های استان امشب و فردا برفی و یخبندان خواهد بود.

هاشمی از آماده باش و گشت زنی ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ و استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌های برف گیر استان خبر داد.

وی گفت: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

هاشمی با بیان اینکه راهداران اکنون در ۱۵ گردنه برفگیر و صعب العبور استان مستقر شدند، افزود: این افراد با همه تجهیزات راهداری تا پایان زمان پیش بینی شده از سوی سازمان هواشناسی، درگردنه‌های برفگیر و صعب العبور برای خدمات رسانی به مسافران مستقر خواهند بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای آمد وشد در جاده‌های برفی استان تاکید کرد و گفت: مرکز مدیریت راه‌های مازندران با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده اصلی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر ، این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/ ر

نیروی‌های راهداری آماده امدادرسانی در جاده‌های برفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.