هفته بیست و سوم لیگ دسته اول با شکست نفت مسجد سلیمان مقابل خونه به خونه و برتری ملوان برابر نساجی پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (سه شنبه) با برگزاری چهار بازی و تعویق یک دیدار پیگیری شد.

در حساس ترین بازی این هفته تیم های نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه بابل که به ترتیب در رتبه های اول و سوم جدول قرار دارند، در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ با تک گل مجتبی رمضانی در دقیقه 86 موفق شدند صدرنشین رقابت ها را شکست دهند.

با این نتیجه خونه به خونه با 42 امتیاز و شاگردان محمود فکری با 46 امتیاز در رتبه سوم و اول باقی ماندند.

همچنین بادران تهران رده دومی هم با چهار گل راه آهن، میزبان قعرنشین خود را از پیش رو برداشت. مسعود ریگی(42)علی خسرونژاد(62 و 73) و عبدالکریم اسلامی(84) برای شاگردان محمد ربیعی گلزنی کردند تا این تیم با 43 امتیاز رتبه دوم را برای خود حفظ کند. لوکوموتیورانان پایتخت هم با چهار امتیاز درقعر جدول باقی ماندند.

گل گهر سیرجان در ادامه روزهای خوبش در لیگ دسته اول صبای قم نگون بخت را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.علیرضا ابراهیمی(32)مهدی دغاغله(44)محسن طرحانی(76) محسن آذرپاد(82) و امیر رفعتی(84) برای شاگردان وینگو بگوویچ و ابراهیم لطفی(47) برای قمی ها گلزنی کردند. سیرجانی ها با این پیروزی 32 امتیازی شده و به رتبه دهم صعود کردند اما صبا با همان 11 امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد.

در دربی شمال ایران هم ملوان انزلی با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد نساجی مازندران گذشت تا شاگردان داود مهابادی تا حدی از تیم های مدعی صعود فاصله بگیرند.بابک مرادی(8)شهریار مغانلو(43) و مجید بهروزی(51- گل به خودی) برای قوی سپید انزلی موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه شاگردان نادر دست نشان 35 امتیازی شده و با صعود به رتبه هشتم شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ برتر افزایش دادند اما نساجی با 39 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

همچنین درحالیکه قرار بود دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام خمینی ماهشهر برگزار شود این بازی به دلیل گرد و غبار فراوان به فردا موکول شد.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و سوم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار