رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی از دستگیری شکارچیان قرقاول در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رحمان داداشی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: دو نفر شکارچی متخلف که برخلاف مقررات، مبادرت به شکار غیرمجاز دو طاقه قرقاول در منطقه شکار ممنوع عرض ۷ کیلومتر نوار مرزی نموده بودند با حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.

وی افزود: قرقاول در فهرست پرندگان حمایت شده ایران قرار دارد و دارای ارزش حفاظتی بوده و به عنوان گونه شاخص و نماد محیط زیست استان اردبیل در سطح کشور معرفی شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی همچنین از دستگیری یک نفر متخلف که مبادرت به شکار خوتکا در تالاب شکار ممنوع گیلارلوی شهرستان گرمی نموده بود خبر داد.

داداشی گفت: این فرد به محض مشاهده دو نفر از دوستداران حیات وحش، لاشه اردک شکار شده را انداخته و متواری شده بود که با حضور ماموران محیط زیست در محل و کشف لاشه اردک شکار شده و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمی، با تشخیص هویت صورت گرفته، پرونده متخلف مذکور جهت تعقیب و رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست هرگونه تخلف زیست محیطی صورت گرفته را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

دستگیری 2 شکارچی متخلف در شهرستان گرمی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.