معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پرونده سه بنای تاریخی کرمانشاه برای مزایده و واگذاری به بخش خصوصی به تهران ارسال شده است.

واگذاری سه خانه تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اکبر رضایی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از واگذاری سه خانه تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: پرونده این سه بنای تاریخی را برای مزایده به صندوق احیاء و بهره برداری اماکن تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور در تهران ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خانه خواجه باروخ، خانه فیض مهدوی و خانه زرشکیان سه خانه تاریخی کرمانشاه هستند که پرونده آنها برای مزایده به تهران ارسال شده است.

معاون میراث فرهنگی استان تاکید کرد: این بناهای تاریخی با حفظ اصالت و فاکتورهای تاریخی و فرهنگی و نیز طبق دستورالعمل و نظارت سازمان میراث فرهنگی جهت کاربری فرهنگی و خدماتی به متقاضیان واگذار می‌شودکار واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی در راستای بهره برداری بهینه و درآمدزایی از این آثار انجام می‌گیرد.



انتهای پیام/ز

 

واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی  با هدف درآمدزایی انجام می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.