در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دختران کاراته کاهای برتر جوانان دختر انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت های کاراته بانوان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور،گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره 5400 شهید استان کردستان، شامگاه سه شنبه 24 بهمن در رده جوانان پیگیری شد و 331 کاراته کا برای کسب سهمیه المپیک 2020 و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا 2018 ژاپن با هم به رقابت پرداختند .
در نهایت در جدول رده بندی تیمی رقابت های کاراته رده سنی جوانان انتخابی مسابقات آسیا 2018، تیم مازندران با 2 طلا، سه نقره و یک برنز در جایگاه اول ایستاد، لرستان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز دوم شد و کرمانشاه با یک طلا و یک برنز عنوان سوم این رده بندی را بدست آورد .
در بخش کومیته انفرادی و در وزن منهای 48 کیلوگرم انتخابی مسابقات آسیایی 2018 ژاپن، حنانه عابدیان از مازندران قهرمان شد، هستی سپهوند از لرستان بر سکوی دوم تکیه زد و یگانه رشیدی از کرمانشاه و زهرا مرادی از اردبیل، سوم مشترک را بدست آوردند.
در وزن منهای 53 کیلوگرم، الهه عطایی از گیلان بر سکوی نخست ایستاد، سارا قاسم نژاد از مازندران دوم شد و رویا سلیم زاده از اصفهان و زهره نبیانی از فارس جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند .
در وزن منهای 59 کیلوگرم، مهدیس دوستی زاده از لرستان مقام اول را کسب کرد، صدیقه صادقی از مازندران جایگاه دوم را از آن خود کرد و مائده بردبار از فارس و نسیم خیراله پور از مازندران به طور مشترک سوم شدند .
در وزن مثبت 59 کیلوگرم، نگین یزدگردی از کرمانشاه به قهرمانی رسید، سحر صالحی از مازندران دوم شد و ساحل الیاسی و عاطفه بیرانوند هر 2 از لرستان، بر سکوی سوم قرار گرفتند .
در بخش کاتای انفرادی انتخابی مسابقات آسیایی 2018 ژاپن، آرزو لونجی از مازندران بر سکوی اول ایستاد، محدثه والازاده از تهران مقام دوم را بدست آورد و شایسته اصغرپور و زهرا مدد پور هر 2 از تهران، سکوی سوم مشترک را کسب کردند .
در بخش کومیته انفرادی سهمیه المپیک 2018 بوئنوس آیرس و در وزن منهای 48 کیلوگرم، تارا محمدی از کردستان قهرمان شد، یگانه رشیدی از کرمانشاه بر سکوی دوم ایستاد و هستی سپهوند از لرستان و زهرا کریمی از فارس جایگاه سوم مشترک را کسب کردند .
در وزن منهای 53 کیلوگرم، تینا نصیری از تهران بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه خنکدار از مازندران مقام دوم را بدست آورد و زهرا بنیانی از فارس و مهدیه عباسی از گیلان سوم شدند .
در وزن منهای 59 کیلوگرم هم مائده بردبار از فارس نشان طلا گرفت، مهدیه طوسی از البرز بر سکوی دوم ایستاد و آتنا پهلوان زاده و زهرا جلیلی هر 2 از گیلان، سوم مشترک شدند .
در وزن مثبت 59 کیلوگرم، حدیثه طالبی از اصفهان قهرمان شد، شادی رفی پور از خوزستان جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و سوگند شاهیوند از کرمانشاه و عاطفه بیرانوند از لرستان، سکوی سوم را از آن خود کردند .
رقابت های کاراته بانوان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور با حمایت شرکت نارین صنعت آریا کردستان در بخش کاتای انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی برگزار می شود .
این رقابت ها در قالب انتخابی تیم ملی است و کاراته کاها به منظور حضور در اردوهای تیم ملی و شرکت در پیکارهای آسیایی نوجوانان و جوانان و بازی های آسیایی جاکارتا بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت .

انتهای پیام/م

پایان رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دختران در سنندج

برچسب ها: کاراته ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.