مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان سومین سمپوزیم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی است.

کرمانشاه میزبان کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا احمدی  مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با اشاره به برگزاری سومین سمپوزیم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی در این استان گفت: علاوه بر حضور حدود 20 میهمان در این کنگره ؛ از سوی دیگر میزبان سه مهمان بین المللی به عنوان سخنران از کشور فرانسه خواهیم بود و نزدیک به 300 نفر در این کنگره شرکت خواهند کرد که از استان های همجوار، کرمانشاه و تهران خواهند بود.

وی افزود: در کنار این کنگره همزمان سمینار پرستاری سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور و دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور برگزار می شود چرا که موضوع این سه کنفرانس به هم مرتبط است.

احمدی ادامه داد: ژن درمانی و سلول های بنیادی، سلول های بنیادی و سرطان، فرصت ها و چالش ها برای تجاری سازی سلول درمانی، مسائل اخلاقی در پزشکی بازساختی، مرزهای دانش در مهندسی بافت ، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های اورولوژی و نفرولوژی از محورهای اصلی کنگره هستند.

وی افزود: این کنگره در سرسرای آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در روزهای دوم و سوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.