معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از تحصیل بیش از ۲۴ هزار دانشجو در دانشگاه تبریزخبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛امامعلی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریزگفت: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانشجو در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

وی هم چنین از اعطای بیش از ۴۹ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال انواع وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه در نیم‌سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.

امامعلی‌پور با اعلام اینکه انواع وام‌ها از سوی دانشگاه به دانشجویان اعطا می‌شود،اظهار کرد: در نیم‌سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ برای 4 هزارو ۱۵۹ نفر در قالب انواع وام دانشجویی بیش از ۴۹ میلیارد و ۶۶۷ میلیون و ۷۲۵ هزار ریال در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه وام‌های دانشجویی برابر قوانین و مقررات ابلاغی از سوی صندوق رفاه به دانشجویان حائز شرایط اعطا می‌‌شود، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۶ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال وام تحصیلی برای یک‌هزارو ۵۳۰ نفر، ۸ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال وام شهریه برای ۶۲۳ نفر، بیش از۱۲ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال وام ویژه دکترا توسعه تعاون، همچنین بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال وام ویژه دکترا صندوق رفاه و برای ۴۷۱ نفر نیز به میزان بیش از 2 میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال وام ضروری اعطا شده است.

امامعلی‌پور اضافه کرد: همچنین بیش از ۷ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای ۱۷۵ نفر که شامل دانشجویان متاهل هستند، اعطا شده و نیز ۵۵۸ میلیون ریال وام بنیاد علوی برای ۸۵ نفر، یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال وام ازدواج برای ۷۷ نفر، ۱۷۵ میلیون ریال وام عتبات عالیات برای ۱۸ نفر و ۲۰ میلیون ریال وام ضروری ممتاز نمونه در همین مدت به دانشجویان پرداخت شده است.

وی افزود: در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ نیز مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای 4 هزار و ۷۰ نفر پیش‌بینی شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: این وام‌ها از سوی اداره رفاه دانشجویان این دانشگاه براساس دستورالعمل‌ها و تخصیص‌های صندوق رفاه دانشجویان دانشجویان کشور به دانشجویان متقاضی و به‌منظور ایجاد زمینه مناسب در راستای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی آنها اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

اعطای بیش از ۴۹ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال انواع وام دانشجویی به دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار