استاندار اردبیل گفت: اشتغال و کاهش بیکاری از محوری ترین برنامه های دولت در استان اردبیل است.

اشتغال و کاهش بیکاری محوری ترین برنامه دولت در استان اربیل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با بیان اینکه در دولت دوزادهم وعده ایجاد سالانه 20 هزار شغل را به مردم این استان داده است گفت: بر این اساس دولت در یک بازه زمانی سه چهار ساله زمینه اشتغال برای 65 هزار بیکار موجود در استان را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: با سرمایه گذاری جدید در استان که بتدریج در سال های آتی به بهره برداری خواهند رسید، بهره برداری از طرح پایاب سد خداآفرین ، فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی نمین با ظرفیت های غنی موجود، اقدام هایی زیربنایی در بخش گردشگری ، کشاورزی ، و تجارت خارجی؛ دستیابی به ایجاد سالانه بیش از 20 هزار شغل در استان نیز وجود دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در کنار سرمایه گذاری های بزرگ اقتصادی، طرح سند اشتغال جامع دولت نیز در ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان تاثیر گذار بوده و به ایجاد و رونق اقتصاد خرد با زمینه های اشتغال کوچک اما فراوان کمک خواهد کرد.

بهنام جو اظهار کرد: سند اشتغال و توسعه استان در برنامه کاری است و برش شهرستانی این سند تا پایان امسال تدوین می شود.

وی افزود: در سند توسعه، دولت تسهیلات خوبی برای اشتالزایی پیش بینی کرده، ضمن اینکه در زمینه جذب سرمایه گذار و تسهیل امور واگذاری زمین و زیر ساخت ها به بخش خصوصی برنامه اساسی داریم.

استاندار اردبیل گفت: اشتغال و کاهش بیکاری از محوری ترین برنامه های دولت در استان است و سعی داریم علاوه بر تهیه سند توسعه اشتغال سرمایه گذاری بخش خصوصی را هم در استان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

ایجاد 20 هزار شغل در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.