خیران استان سمنان در ده‌ماهه سال 96 پنج میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه خیران استان سمنان در ده‌ماهه امسال پنج میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان از طریق ۳۰ مرکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند گفت : از این مجموع سه میلیارد ۱۰۵ میلیون تومان نقدی و مابقی در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.

وی تسریع در ارائه خدمات و شناسایی نیازمندان را از اهداف مراکز نیکوکاری برشمرد و گفت: رسیدگی به معیشت، تأمین جهیزیه، کمک‌ هزینه‌های ازدواج و آموزش از سرفصل‌های خدمات این مراکز است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۱ هزار حامی با مراکز نیکوکاری استان سمنان همکاری می‌کنند تصریح کرد: پنج هزار نفر از نیازمندان استان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی این حامیان بهره‌مند می‌شوند.

توزیع دو هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان سمنان

قوسی با اشاره به توزیع دو هزار سبد غذایی از طریق مراکز نیکوکاری بین نیازمندان گفت : ارزش هر سبد غذایی ۱۲۰ هزار تومان بوده است.

گفتنی است ، خیران و نیکوکاران می توانند وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت بانکی۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۱۷-۶۹۸۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.