معاون امور معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: 19 پهنه برای اکتشاف واگذار شده که 9 مورد، پایان عملیات اکتشاف و پی جویی را اعلام کرده اند.

پایان عملیات اکتشاف و پی جویی 9 پهنه معدنی استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد حسن زاده معاون امور معدن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در جلسه بررسی عملکرد پهنه های اکتشافی استان کرمان گفت: 25 پهنه معدنی در استان را برای اکتشاف، پی جویی و شناسایی تعریف کردیم که 19 مورد از آنها برای اکتشاف واگذار شده است.


وی افزود: دو پهنه به دلیل نداشتن متقاضی، آزاد شده و یک پهنه به لیل اینکه در محدوده محیط زیست واقع بود، در اشل واگذاری قرار داده نشده است.


حسن زاده تصریح کرد: 9 مورد از 19 پهنه واگذار شده، پایان عملیات اکتشاف و پی جویی را اعلام کرده اند و سایر پهنه ها نیز گزارشات خود را ارائه کرده که در مرحله نهاییِ بررسی است.


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه نتیجه فعالیت های اکتشافی امیدوارکننده است، امیدواریم پس از صدور پروانه، اکتشافات تفصیلی و نیمه تفصیلی آغاز شود.


انتهای پیام/س

 

پی جویی 9 پهنه معدنی استان کرمان پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.