رئیس تامین اجتماعی بروجرد گفت: ۸۵۰ نفر در بروجرد بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که امسال تعداد مشمولین بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "قدرت اله سعادتی" رئیس تامین اجتماعی بروجرد گفت: یکی از خدمات تامین اجتماعی ارائه خدمات و بیمه بیکاری به افرادی است که از کار اخراج می‌شوند که در حال حاضر ۸۵۰ نفر از تامین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

 وی با اشاره به این که تعداد مشمولین بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته تغییر نکرده افزود: دو سال پیش که حدود ۵۰۰ کارگر از نساجی اخراج شدند بیشترین حجم افرادی بود که برای برقراری بیمه بیکاری مراجعه کردند، اما امسال بیشترین آمار بیکاری کارگران مربوط به کارگران سامان کاشی است که حدود ۳۳ نفر اخراج شدند و برای برقراری بیمه بیکاری مراجعه کردند.

سعادتی گفت: هر ماه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بیمه بیکاری به حساب ۸۵۰ نفر از مشمولین بیمه بیکاری واریز می‌شود و هر ماه رقم واریز بیمه بیکاری متفاوت است چرا که بیمه بیکاری طبق سوابق کاری افراد ظرف چند ماه و یا چند سال واریز می‌شود.

به گفته وی تامین اجتماعی در حال حاضر ۱۱۵ میلیارد تومان از دستگاه‌ها و واحد‌ها طلب دارد که بیشترین طلب تامین اجتماعی از شهرداری بروجرد با مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد تومان است که تلاش‌هایی صورت گرفته تا این بدهی پرداخت شود.

رئیس تامین اجتماعی بروجرددر ادامه افزود: ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت پوشش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۴۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۱۶ هزار نفر مستمری بگیران هستند که خدمات لازم به این افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د

۸۵۰ نفر در بروجرد بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

برچسب ها: بیمه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.