با حضور معاون بنیاد برکت انجام شد:

بررسی محرومیت زدایی از سه منطقه محروم

با حضور معاون بنیاد برکت، محرومیت زدایی از دهستان موگویی، بخش بازفت و منطقه دیناران استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آخرین وضعیت محرومیت زدایی از سه منطقه استان چهارمحال و بختیاری شامل دهستان موگویی و بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و منطقه دیناران شهرستان اردل، امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ با حضور معاون فنی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت در شهرکرد بررسی شد.

معاون فنی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت در این نشست گفت: طرح‌های محرومیت زدایی این بنیاد در تمام مناطق کشور در حال اجراست و تلاش می‌شود در این سه منطقه از استان چهارمحال و بختیاری نیز در حد توان و با همکاری دستگاه‌های دولتی، خدمات مناسبی ارائه شود.
 
سعید جعفری افزود: کمبود‌ها و نیازمندی‌های این سه منطقه از سوی دستگاه‌های مربوطه جمع بندی و ظرف یک هفته آینده به صورت مکتوب به بنیاد برکت کشور ارسال شود تا پس از برنامه ریزی، محرومیت زدایی در این مناطق آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم راه سازی را عامل اصلی رفع محرومیت این سه منطقه بیان کرد و گفت: رفع مشکل گردنه عسل کشان، احداث جاده پنه کار و تکمیل تونل چری، سه امر ضروری در شهرستان کوهرنگ است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: همچنین در منطقه دیناران شهرستان اردل نیز توسعه کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تفکیک دو حوزه عمرانی در محرومیت زدایی از مناطق محروم استان اظهار داشت: در حوزه اشتغال باید به حوزه کشاورزی، باغداری و صنایع دستی، و در بخش عمرانی باید به راه سازی، احداث مسکن و استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تولید برق توجه شود.

اقبال عباسی، ورود بنیاد برکت برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری را فرصتی مغتنم بیان کرد و گفت: باید از این فرصت بهره گیری کرد. 
 
وی افزود: با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام می‎کنیم.

همچنین هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان و عمرانی نیز در این نشست به ارائه گزارشی از کاستی‌ها و نیاز‌های این سه منطقه پرداختند.
 
دهستان پیشکوه موگویی شامل ۱۵ روستا در قالب ۷۵۰ خانوار از توابع بخش مرکزی کوهرنگ، بازفت از بخش‎های این شهرستان، و دهستان دیناران از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل است.

انتهای پیام/ش

بررسی محرومیت زدایی از سه منطقه محروم

برچسب ها: استانداری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار