نود و یکمین هفته از همایشهای دوچرخه سواری یزد به همت هیئت ورزشهای همگانی یزد و به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نود و یکمین هفته از همایش های دوچرخه سواری یزد به همت هیئت ورزش های همگانی یزد و به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

در این همایش که با حضور  مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد و جمع زیادی از علاقه مندان برگزار شد، شرکت کنندگان حرکت خود را از میدان باغ ملی آغاز و با حرکت در مسیر بلوار طالقانی، بلوار امام صادق (ع) و خیابان کاشانی، خود را به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد رساندند.

در پایان این مراسم عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دوچرخه سواران گفت: شهرداری یزد برای گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه در حمل و نقل عمومی  عزم جدی  عزم جدی دارد و اولین مسیر ویژه دوچرخه سواری در بلوار جمهوری اسلامی یزد در حال احداث است که امیداوریم با حمایت شهروندان این مهم در دیگر نقاط یزد جهانی نیز گسترش یابد.

همچنین در خلال این همایش حکم مهدی شهریاری، از سوی سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان یزد به عنوان مسئول کمیته دوچرخه سواری همگانی شهرستان یزد توسط مدیرعامل سازمان فاو شهردای به وی ابلاغ شد.

در پایان این همایش به قید قرعه به  ۲۲ نفر از شرکت کنندگان  هدایای داده شد.

انتهای پیام/ غ

همایش دوچرخه سواری دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.