رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد از استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در داخل و اطراف بازارها و مراکز تجاری همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: کنترل نامحسوس مجرمان سابقه‌دار استان در دستور کار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت  در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های ویژه پیش از نوروز پلیس در شهر یاسوج و سایر شهرهای استان اظهار داشت: به ‌منظور کاهش وقوع سرقت و کیف‌قاپی، پلیس طرح‌های ویژه‌ای از جمله کنترل نامحسوس مجرمان سابقه‌دار را از امروز در دستور کار خود قرار داده است.
وی در مورد تأمین امنیت مراکز خرید و شهروندانی که در آن حضور می‌یابند، ابراز کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در اطراف و داخل مراکز خرید مستقر شده تا از بروز جرائم خودداری کنند.
محمدی‌سیرت با بیان اینکه صنوف مهم زیر چتر حمایت پلیس قرار می‌گیرند، ابراز کرد: تمرکز مأموران برای جلوگیری از سرقت از این اماکن بیشتر شده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنگام ترک منزل و یا محل سکونت باید از رها نمودن اشیاء با ارزش از جمله طلا و وجه نقد در اتاق خودداری کنید، افزود: اسناد و مدارک، اشیاء با ارزش، طلا و سایر اموال قیمتی به میزان زیاد خود را در صندوق امانات بانک‌‍‌ها بسپارید و از نگهداری در منزل خودداری کنید.
انتهای پیام/غ 

تامین امنیت در پایان سال 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.