معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اختصاص ۸ میلیارد تومان اعتبار امسال برای شتاب بخشیدن به روند کارآفرینی معتادان بهبود یافته استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید ۷۶۷ میلیون تومان به امر پیشگیری از اعتیاد، افزایش تاب آوری و حق بیمه افراد کارآفرین استان امسال اختصاص داده است.

وی به اختصاص ۸ میلیارد تومان از سوی دولت تدبیر و امید به امر شتاب بخشیدن به روند کارآفرینی معتادان بهبود یافته استان در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: بازارچه‌هایی برای عرضه تولیدات معتادان در حال ترک بویژه در ایام نوروز اختصاص یابد و شهرداری‌ها در این حوزه‌ها باید بیشتر نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان در حال فعالیت هستند.

یونسی افزود: استان نسبت به گذشته عاری از افراد معتاد متجاهر هست و با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مسئول، کار در این حوزه بصورت مطلوب به جلو می‌رود.

وی اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب‌های خانمان برانداز خواند و پیشگیری، آگاهسازی و مبارزه را از برنامه‌های پیش روی این ستاد بیان کرد.
یونسی بربسترسازی فرهنگی در پیشگری از اعتیاد در سنین پایین تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح جامع مبارزه با انواع مواد مخدر و روش‌های پیشگیرانه در مدارس نیز باید با برنامه ریزی منسجم‌تر صورت گیرد و موضوع آگاهسازی باید دقیقتر وبه روز شده باشد.

وی به اقدامات شورای تامین و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در جمع آوری و ساماندهی معتادان، متکدیان و کارتن خواب‌ها اشاره کرد و کاهش چشمگیر معتادان خیابانی و کارتن خواب‌ها را نشان از اقدامات مناسب در پیشگیری و مقابله با اعتیاد بیان کرد.

انتهای پیام/آ

ساماندهی اشتغال معتادان بهبود یافته در مازندران

برچسب ها: اعتیاد ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار