پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب عید مشکل میوه و گوشت نخواهیم داشت،بیانیه ستاد حقوق بشر درباره خودکشی «سید امامی»و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه (بیست و هفتم بهمن ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و هفتم بهمن ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید

 

 شب عید مشکل میوه و گوشت نخواهیم داشت/راه اندازی 5 نمایشگاه بهاره در شهر تهران

محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران گفت: امسال 5 نمایشگاه بهاره در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستانهای استان تهران برپا می شود.

 

تمام کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی در سال 97 عیدی می گیرند

اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه رقم عیدی سال 97 بین 100 تا 200 هزارتومان است، گفت: به تمام کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی پرداخت می شود.

 

خرید و فروش کدام آبزیان در شب عیدممنوع است؟

خرید و فروش انواع آبزیان، مار ماهی ها، لاک پشت و سمندر لرستانبدون مجوز و هماهنگی با سازمان محیط زیست ممنوع و با فروشنده و خریدار برخورد قانونی خواهد شد.

 

طرح ترافیک 96 تا مهیا شدن زیرساختهای طرح جدید اعتبار دارد

سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران گفت:دارندگان طرح ترافیک 96 تا زمانی که زیرساخت‌های طرح جدید مهیا نشود می‌توانند در طرح ترافیک تردد کنند.

 

بیانیه ستاد حقوق بشر درباره خودکشی «سید امامی»

ستاد حقوق بشر در پاسخ به فضاسازی‌های وسیع، غیرمستند و خصمانه در خصوص خودکشی سید امامی علیه جمهوری اسلامی ایران و برای اطلاع رسانی صحیح و تنویر افکارعمومی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

طرح زوج و فرد پولی، بعد از تایید وزارت کشور اجرایی می شود

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:هزینه ورود به محدوده زوج و فرد باید در شورای ترافیک‌ تصویب شود و بعد از آن نیاز به بررسی و تأیید وزارت کشور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار