سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد خود شرطی نگذاشتند و حتی برخی از آنها می خواهند قرارداد خود را سفید امضا کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی  سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از سفر به قطر اظهار کرد: خوشبختانه همه چیز برای سفر به قطر مهیا است و کم و کسری وجود ندارد. امیدوارم بازیکنان همانند همیشه بازی تماشاگر پسندی را ارائه بدهند و با نتیجه مطلوب از این مرحله هم عبور کنیم. 

همه بازیکنان ظرف 15 روز آینده قراردادشان را تمدید می کنند 

او درباره آغاز تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: چندین مرتبه گفتم که هیچ کدام از بازیکنان مشکلی برای تمدید ندارند و همه آماده انجام این کار هستند. به هر حال مشغله کاری داشتیم و بازیکنان  هم حواسشان به بازی اول لیگ قهرمانان آسیا بود. بعد از نشست با برانکو، تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردیم. همچنین بازیکنان بعد از بازگشت از قطر به باشگاه می آیند تا تمدید کنند. ظرف 10،15 روز آینده همه بازیکنان تمدید می کنند. حسین ماهینی هم قرارداد با باشگاه دارد. 

برخی از بازیکنان قصد دارند قراردادشان را سفید امضا کنند 

گرشاسبی درباره اینکه تسویه حساب فصل گذشته و تعیین تکلیف جرایم مالی جزء شروط بازیکنان برای تمدید قرارداد اعلام شده است، تصریح کرد: هیچ کدام از بازیکنان طلبی ندارند و با همه تسویه حساب کردیم. همچنین هیچ یک از بازیکنان شرطی نگذاشتند. 2،3 نفر از بازیکنان به باشگاه آمدند و گفتند که قراردادخود را امضا می کنند. البته برخی از بازیکنان گفتند قراردادشان را سفید امضا می کنند اما ما به علت رعایت شرایط حرفه ای گری مبلغی را در قراردادشان نوشتیم.  همدلی خوبی از مدیریت تا بازیکنان به وجود آمده و بازیکنان تمرکزشان بر روی این موضوع است که فاصله امتیازی خود را با سایر رقبا حفظ کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه بگیریم. 

درباره رقم قرارداد علیپور تجدید نظر می کنیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره درخواست علیپور برای افزایش مبلغ قرارداد خود بیان کرد: خلیل زاده با همان شرایط قبلی قرارداد خود را تمدید کرد. علیپور هم به لطف خدا و تلاش خود توانسته بازی های خوبی انجام بدهد. رقم قراردادش پایین است و به طور حتم در این مورد تجدید نظر می کنیم تا بی عدالتی رخ ندهد. دعوت به تیم ملی هم در ارتقای مبلغ قرارداد این بازیکن تاثیر گذار است. 

گرشاسبی درباره وضعیت بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی های زیادی داشتیم و بخش زیادی از این بدهی ها را پرداخت کردیم و مابقی هم به زودی مرتفع می کنیم. ما با چنگ و دندان امورات باشگاه را پیش می بریم. 

بدهی ها کمر باشگاه را شکسته است 

او درباره بدهی های خارجی باشگاه بیان کرد: در کل حدود 80 درصد از مشکلات را حل کردیم و بدهی ها را تا حدودی دادیم.  همچنین برخی از بدهی های خارجی که خطر ساز هستند را مدیریت می کنیم تا زودتر حل شود. بدهی به گابریل، گولچ و برخی از مربیان را پرداخت  می کنیم. اکثر این بدهی ها رقمش پایین بود اما با جرایم 20 درصد افزایش یافتند و کمر باشگاه شکسته شده است. 

بدهی ها را ظرف 5 ، 6 ماه آینده صفر می کنیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مراقب هستیم و همه مسائل را شفاف انجام می دهیم. همچنین در زمان مدیریت ما مشکلی پیش نمی آید. ظرف 5،6 ماه آینده بدهی ها را صفر می کنیم و زیر ساختارها و کارهای حرفه ای را انجام می دهیم. 

طلب دایی را به زودی پرداخت می کنیم 

گرشاسبی درباره طلب علی دایی بیان کرد: بدهی دایی به زودی پرداخت می کنیم. انشالله مقداری پول که به دستمان برسد طلب دایی را پرداخت می کنیم. اسطوره فوتبال ایران با سعه صدر همراهی کرده است تا این مشکل حل شود. 

جشن قهرمانی را در آخرین بازی لیگ برتر می گیریم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اختلاف امتیاز زیاد این تیم با رقبای خود در لیگ برتر فوتبال و احتمال قطعی شدن قهرمانی قبل از دربی 86 اظهار کرد: ما مطابق برنامه سازمان لیگ عمل می کنیم و اگر هم قهرمانی زود هنگامی را بدست آوردیم در پایان بازی های لیگ جشن قهرمانی را می گیریم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از هواداران که صبورانه تیم را حمایت می کنند تشکر کنم. همچنین وزارت ورزش و جوانان هم هر جا با مشکل مواجه شدیم از تیم ما حمایت کردند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار