اولین اجتماع بزرگ فرزندان شاهد شهرستان رفسنجان و انار با حضور فرزندان شاهد این دو شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسفندیاری رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور دراین مراسم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت :قبل از اینکه شما فرزندان شاهد در این مکان جمع شوید پدران شما در این مجلس حضور دارند انها از اینکه شما در این اجتماع برای یک هدف بزرگ جمع شده اید خوشحال هستند .
وی به جمله معروف امام راحل اشاره کرد و تصریح کرد :خانواده های شهدا چشم و چراغ و افتخار ملت هستند،مسئولین دولتی و استانی وهمه باید این جمله را برای خود باز تعریف کند و برای خود احساس وظیفه کنند در جهت اینکه بصیرت لازم پیدا کنند بتواند چراغ هدایتی برای جامعه باشند .
اسنفدیاری بیان داشت :اگر میخواهید بیشتر مشکلات کشور حل شود باید از خانواده ی شهدا به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده کنید .
وی به فضاها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود :یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی،شبکه خانواده شهدا و فرزندان انان هستند خصوصیات بارز این شبکه اجتماعی دلسوزی برای نظام و گستردگی این شبکه در بین شبکه های اجتماعی دیگر است.
اسفندیاری با بیان اینکه ظرفیت شبکه اجتماعی باید سالم و در جهت نظام باشد گفت :در شهرستان رفسنجان 950 شهید وجود دارد امروز باید از این ظرفیت شبکه اجتماعی استفاده کنیم باید این کار جریان سازی شود چرا باید این جریان را ضد انقلاب به دست گیرد ؟
لیلا افتخاری عضو هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعیت زنان انقلاب هم اظهار داشت : انقلاب ما مائده الهی است مردم در ۲۲ بهمن امسال که باشکوه تر از سالهای قبل برگزار شد ان را ثابت کردند .
وی بیان داشت :انقلاب ما با این همه دشمن به سن بلوغ رسیده است این انقلاب با خون شهداوهمبستگی مردم به وجود آمده است حتی بعد از انقلاب هم همین مردم بودند که از جان و مال و آسایش خود گذشتند تا این نظام پابرجا بماند .
وی افزود :انقلاب ما مائده شهدا و تمام کسانیکه جهاد کردند می باشد،دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان الگو و تجربه ای از مکتب الهی می شناسد .
لیلا افتخاری با بیان اینکه تکلیف خانواده شهدا، دو برابر است گفت :خداوند بر خانواده شهدا منت مضاعف قرار داده است شکر عملی این انقلاب و شهادت این است که در راه دفاع از نظام، سر از پا نشناسیم .
وی ادامه داد :مائده ای چون انقلاب و ولایت داریم که باید حافظ آنها باشیم بصیرت افزایی ، بصیرت بخشی و مقابله با دشمنان قسم خورده بشریت باید سر لوحه ما باشد پدران ما برای همین رفتند و ما هم برای این ایستاده ایم .
لیلا افتخاری با اشاره به فرمایش مقام معظم به اهمیت جایگاه شهدا و خانواده های آنان گفت :طبق فرمایش مقام معظم رهبری خانواده ها ی شهدا باید در عمل نشان بدهند و بازماندگان شهدا خاطرات شهدا را ضبط وثبت کنند ، باشد دشمن ناامیدتر می شود .

انتهای پیام/ی

خانواده شهدا خاطرات شهید راثبت و ضبط کنند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار