مسئول غرفه موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه پویا گفت: کتاب "حسنی میره به جنوب" با مضمون راهیان نور و کتاب نقاشی مصور به تصاویر شهدای خوزستان برای کودکان در این غرفه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد جنت‌مکان، مسئول غرفه موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه پویا بیان داشت: کتاب های که در این غرفه ارائه شده محصولات موسسه معراج اندیشه پویا است و همه‌ی آنان مربوط به شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع‌حرم می‌باشند.

وی افزود: از جمله کتاب های منتشر شده توسط این موسسه که در غرفه موجود است، خاطرات سرداران شهید خوزستان تحت عنوان رازهای نهفته که شامل زندگینامه شهید علی هاشمی، شهید اسماعیل دقایقی و شهید موسی اسکندری است.

جنت‌مکان گفت: از دیگر کتاب‌های این غرفه که مربوط به شهید مدافع حرم رضا عادلی است کتاب "شهید از حرم تا حرم است" که زندگینامه این شهید والامقام را شرح می دهد.

مسئول غرفه موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه پویا در خصوص محصولات بخش کودک این غرفه عنوان داشت: کتاب "حسنی میره به جنوب" با مضمون راهیان نور و کتاب نقاشی مصور به تصاویر شهدای خوزستان برای کودکان در این غرفه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به دیگر محصولات این غرفه بیان کرد: از دیگر محصولات غرفه موسسه معراج اندیشه پویا که در نمایشگاه کتاب خوزستان به نمایش گذاشته شده، آثار پژوهشی این موسسه است که اطلاعات و زندگینامه شهیدان علی هاشمی و حمیدرمضانی را شامل می‌شود.

جنت‌مکان در پایان گفت: از همه‌ی علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع‌مقدس و شهدای مدافع‌حرم دعوت می‌کنیم تا با حضور در این غرفه از محصولات این موسسه دیدن بفرمایند.

انتهای پیام/م

منتظر علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع‌مقدس و شهدای مدافع‌حرم هستیم

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار