دبیرکل حزب اراده ملت از برگزاری مجمع عمومی شاخه جوانان تشکل متبوعش خبر داد.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تدوین منشور گفت‌وگوی سیاسی در وزارت کشور، اظهار کرد: انجام گفت‌وگو به ویژه میان جریان‌های سیاسی کشور بسیار مثبت و سازنده است.

وی ادامه داد: احزاب نهادی تحت عنوان خانه احزاب دارند و می‌توانند در آنجا تضارب آرا کنند و وزارت کشور هم در جایگاه اجرایی در این گفت‌وگوها حضور داشته باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: وزارت کشور می‌تواند جمع بندی نظرات احزاب را به دولت انتقال دهد تا در برنامه‌ریزی‌ها به آن توجه کنند.

حکیمی‌پور با اشاره به موضوعاتی که احزاب می‌توانند درباره آن گفت‌وگو کنند، تصریح کرد: در مورد مسائل داخلی همچون توسعه سیاسی، انتخابات‌ها، تقویت نهادهای مدنی، پیگیری قانونمند مطالبات مردم، سامان‌دهی فضای سیاسی در چارچوب قانون و ... احزاب می‌توانند در گفت‌وگو با یکدیگر نظرات و مواضع خود را بیان کنند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های تشکل متبوعش پرداخت و افزود: اخیرا اردوی جوانان حزب به مدت سه روز در شهرستان شهریار برگزار شد که در آن مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیرکل حزب اراده ملت اضافه کرد: در این اردو انتخابات مجمع عمومی شاخه جوانان برگزار و هیئت اجرایی انتخاب شد و آقای گل‌مرادی نیز در جایگاه رئیس شاخه جوانان انتخاب شد.

حکیمی‌پور درباره انتشار نشریه حزب اراده ملت، اضافه کرد: درصدد هستیم تا نشریه حزب را قبل از آغاز سال جدید منتشر کنیم.

گفتنی است که چندی پیش دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از مجوز گرفتن نشریه حاما خبر داده بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار