مدیر اداره تعاون روستایی اسدآباد گفت: امسال۷ هزار و ۳۵۷ تن انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان شهرستان اسدآباد خریداری شده است.

خرید بیش از ۷ هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد کرم مرادی ، مدیر اداره تعاون روستایی اسدآباد با اشاره به فعالیت 3 کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان در سطح این شهرستان گفت: هم اکنون  تعداد 3 هزار و 500 نفر از روستاییان و کشاورزان شهرستان اسدآباد زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند.

 وی ادامه داد:  در10 ماهه امسال 8 میلیون و 300 هزار لیتر انواع مواد سوختی مورد نیاز کشاورزان و روستاییان توسط شرکت‌های تعاون روستایی در سطح شهرستان توزیع شده است.

 مدیر اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به روستاهای فاقد نانوایی از ابتدای امسال تاکنون میزان 114 تن آرد خانه پزی در بین اهالی روستاها توزیع شد.

 وی با اشاره به خرید 7 هزار و 357 تن انواع محصولات کشاورزی در سال جاری توسط تشکل‌های بخش کشاورزی و روستایی اسدآباد، خاطر نشان کرد: این مهم به منظور کاستن دست واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی صورت گرفته است.

 مرادی یادآورشد: توزیع 5 هزارو 195 تن انواع کود شیمیایی و یک هزار و 468 تن انواع بذر گندم و جو در بین کشاورزان اسدآبادی در سال جاری از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ج

خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان اسد آبادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.