نویسنده بازگشت از قیامت گفت: رغبتی برای چاپ کتاب جدید ندارم.

ارسلان رسولی عمارلویی نویسنده و خبرنگار با سابقه شمال کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هیچ دردی برای یک نویسنده بدتر ازاین نیست که کتاب هایش را در اطراف سطل زباله و یا رودخانه وجوی آب گل آلود پیدا کند.

وی افزود: دو بار این اتفاق را خودم شاهد آن بودم، یکی که اخیرا رخ داده این بود که آقایی از اهالی منطقه با دیدن من گفت، چند تا از کتاب "مناجات" مرا در میان جوی منتهی به رودخانه شهر پیدا کرده آن را که گلی شده بود به خانه برده است.

رسولی عمارلویی گفت: دفعه اولی که کتاب مرا به رودخانه ریخته بودند بر می‌گردد به اوایل دهه ۶۰ که یکی از همکاران مرا بر سر آن برد و آن کتاب به نام "دانش آموز تنبل" بود، البته نظر آن اداره که کتاب‌ ها را دور ریخته بود این بود که کتاب "دانش آموز تنبل" بد آموزی داشته است.

این نویسنده شمالی با اشاره به غربت کتاب در دنیای فضای مجازی افزود: متأسفانه تلگرام و مجموعه فضای مجازی انگیزه مطالعه روزنامه‌ های مکتوب و کتاب را از مردم گرفته است و بجای آن فضای مطالبی را درحجم وسیع و غیر مستدل برای جامعه روشنفکری ما فراهم کرده است که بی تأثیر نیست.

عمارلویی درخصوص کتاب جدید خود گفت: کتاب "آقا معلم" درحال ویرایش پایانی است که با اتمام ویرایش تحویل انتشارات "سلسله قم" خواهد شد.

وی افزود: داستان این کتاب روایت زندگی یک معلم است که در دو فصل قبل و بعد از انقلاب به آن پرداخته شده است.

رسولی عمارلویی تاکنون کتاب‌ های سقوط ۵۷ - قیام – دانش آموز تنبل – قصه‌های عمو – بازگشت از قیامت – مناجات است که بازگشت از قیامت با تیراژ ۱۰۰۰ جلد به چاپ دوم رسیده است.

وی علاوه بر "آقا معلم" مجموعه شعر "پای خورشید" را نیز آماده چاپ دارد.

انتهای پیام/ م

رغبت نداشتن نویسندگان برای چاپ کتاب جدید

برچسب ها: معرفی کتاب ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.