رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان روز جمعه مورخ ۲۷بهمن ماه با حضور کاراته کاهای بیش از ۷۰ کشور دنیا در امارات ،شهر دبی برگزار شد.

محمد صالحی  رییس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: کاراته کاهای کرمانشاهی تیم ملی شامل  سعید احمدی ،هامون درفشی پور،سامان حیدری،احسان حیدری،مهدی خدابخشی و  محدثه آقایی در این دوره از رقابت ها شرکت نموده اند.

 وی ادامه داد: سعید احمدی و هامون درفشی پور دو کاراته کا وزن ۶۷-کیلوگرم در روز نخست بروی تاتامی رفتند.

محمد صالحی گفت: درفشی پور، باوجود درخشش و کسب مدال برنز در مرحله نخست این پیکارها که سه هفته گذشته در پاریس فرانسه برگزارشده بود، ناکام ماند و در گام اول برابر حریف اوکراینی با نتیجه ۵-۱بازی را وگذار نمود و باتوجه به باخت حریفش در دور بعد ،وی از جدول رقابت ها حذف شد.

وی افزود: سعید احمدی دومین نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی کشورمان بود که روی تاتامی رفت و علی رغم مصدومیت های شدیدی که در مرحله قبل این رقابت ها و همچنین مسابقات کشوری از ناحیه قفسه سینه داشت، خوش درخشید و حریفان صاحب نام خودرا یکی پس از دیگری شکست داد و در مبارزه چهارم به مصاف گرین ماروین فرانسوی رفت و تا ثانیه های پایانی با اختلاف چهار امتیاز پیش بود تا اینکه حریف متوجه مصدومیت وی شد و یک ضربه زوکی کافی بود تا این مصدومیت تشدید گردد و در نهایت بازی را با نتیجه ۴-۷ واگذار نمود.

محمد صالحی گفت: احمدی با شکستگی دنده مواجه شد و هرچندکه شانس کسب مدال برنز را داشت ،با رای پزشکان از ادامه مسابقات منع و راهی بیمارستان شد.

وی افزود: در ادامه رقابت ها  دیگر کاراته کاهای کرمانشاهی بروی تاتامی خواهند رفت.

انتهای پیام/ز

احمدی با شکستگی دنده  از دور رقابت ها کنار رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.