رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: خطر تصادف در محور‌های منتهی به اهواز از مسیر‌های دیلم، گناوه، هندیجان، ماهشهر و سربندر در ایام پایانی سال و نزدیک شدن ایام نوروز زیاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به ایام پایانی سال بیان داشت: خطر تصادف در محورهای منتهی به اهواز از مسیرهای دیلم، گناوه، هندیجان، ماهشهر و سربندر در ایام پایانی سال و نزدیک شدن ایام نوروز، با وجود خودروهای حمل بار قاچاق یا به‌اصطلاح شوتی، بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: تردد خودروهای حمل بار قاچاق در استان بیش‌ازحد شده و در ایام پایانی به دلیل خرید بیشتر مردم تردد این خودروها افزایش‌یافته و چون این خودروها سعی می‌کنند در تاریکی شب با سرعت‌های خیلی بالا وارد جاده بشوند و شبانه نیز برگردند موجب خطر برای مسافران در این مسیرها شده‌اند.

دولتشاهی گفت: تردد این خودروها غیرقانونی است و این رانندگان باید توجه کنند که کارشان ازنظر قانونی خلاف است و پلیس به دنبال دستگیری آنان خواهد بود و همچنین خطرات متعددی هم برای خودشان و هم برای مسافران و رانندگانی که در این محورها حرکت می‌کنند ایجاد می‌کنند.

وی بیان داشت: در هفته گذشته  7 نفر در مسیرهای نام‌برده منتهی به اهواز جان خود را در تصادفات ازدست‌داده‌اند، این تلفات متأسفانه روزبه‌روز در حال افزایش است.

رئیس پلیس‌راه خوزستان تردد خودروهای حمل بار قاچاق در استان بیش‌ازحد شده و در ایام پایانی به دلیل خرید بیشتر مردم تردد این خودروها افزایش‌یافته است که به همین دلیل جاده‌های استان ناامن شده‌اند.

انتهای پیام/م

ناامن شدن جاده‌های خوزستان با افزایش تردد خودروهای حامل بار قاچاق

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار