صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری قرآن عترت در استان سمنان از بیست و هشتم بهمن ماه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی نور محمدی مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری قرآن عترت در استان سمنان از بیست و هشتم بهمن ماه آغاز شده است.

وی افزود : داوطلبان حضور در این آزمون باید از همان سامانه ای که ثبت نام کرده اند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری قرآن عترت در سایت www.quranedu.ir تا نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت ، زمان برگزاری آزمون حضوری را دهم اسفند اعلام کرد.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود : آزمون داوطلبان بیش از ١٣ ساله در گروه حفظ قرآن ، ساعت ٨:٣٠ تا ٩:٤٥ و آزمون گروه های ترجمه، مقاهیم و معارف اهل بیت (ع) از ساعت ١٠:٤٥ تا ١١:٤٥ دهم اسفند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در هشت حوزه مختلف در شهرستان های این استان برگزار می شود گفت: در استان سمنان سه هزار و ٧٤٧ نفر برای حضور در شانزدهمین آزمون قرآن وعترت نام نویسی کرده اند و آزمون الکترونیکی قرآن و عترت نیز ١٢ اسفند از ساعت ٨ تا ٢٠ همان روز انجام می شود.

انتهای پیام / ه

جزئیات صدور کارت ورود به جلسه آزمون قرآن عترت در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.