دادسرای استان کرمانشاه در خصوص پرونده کلاهبرداری تحت عنوان گلیم و گبه کرمانشاهان اطلاعیه شماره ۶ را صادر کرد.

اطلاعیه دادسرای کرمانشاه در خصوص پرونده گلیم و گبه کرمانشاهانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    اطلاعیه شماره ۶ پرونده مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان توسط دادسرای کرمانشاه اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است:

۱- به اطلاع شکات محترم پرونده مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان می‌رساند، طبق زمانبندی دقیق قبلی، محاکمه متهمین پرونده در سه جلسه پیاپی از بیست و سوم تا بیست و پنجم بهمن ماه با حضور متین و آگاهانه قریب به هزار نفر از شکات و وکلای محترم معاضدتی ایشان برگزار شد.

۲- متهمین و وکلای محترم تسخیری ایشان نیز دفاعیات خود را مطرح کردند و از اتهامات مندرج در کیفرخواست دفاع کردند.

۳- در این جلسه جهت حفظ حقوق مردم، از کارشناسان مختلفی در حوزه های اقتصادی، پولی، بانکی، فرش و غیره نیز برای توضیحات کارشناسی و تخصصی دعوت شد که نظرات کارشناسی خود را به حضور دادگاه و شکات حاضر ارائه کردند.

۴- پس از ختم دادرسی مطابق ماده ۴۰۴ ناظر به ماده ۳۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری دادگاه یک هفته برای صدور رای مهلت دارد.

۵- با ملاحظه ماده ۳۷۸ همان قانون دادگاه ۳ روز هم برای تایپ رای و تبدیل شدن به دادنامه زمان دارد که مجموعاً از آخرین جلسه رسیدگی ۱۰روز محاسبه می‌شود تا طرفین پرونده از تصمیم دادگاه مطلع شوند.

۶- چنان که تاکنون صورت گرفته، تمام مراحل تشکیل، ثبت شکایت، تحقیقات، صدور قرار جلب به دادرسی، صدور کیفرخواست و برگزاری دادگاه این پرونده ی بزرگ، به شکل فوق العاده برگزار شده و قطعاً پس از صدور حکم قطعی و پایان مرحله ی دادرسی آنچه موجود باشد پس از جلب نظر کارشناسی و در اجرای احکام دادسرا در یک زمان واحد به مالباختگان پرداخت خواهد شد.

۷- مراجعه حضوری هرکدام از شکات محترم به هیچ وجه موجب اولویت در پرداخت نخواهد داشت و بجاست مالباختگان ضمن حفظ متانت و صبوری تا آخرین مراحل جرا نیز اعتماد خود به دستگاه قضایی را حفظ و منتظر اطلاعیه های بعدی باشند.

 

انتهای پیام/ز

 

  اطلاعیه شماره ۶ پرونده مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.