مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار پیامی مراتب تسلیت خود را نسبت به سقوط هواپیمای مسافربری کشورمان در مسیر تهران - یاسوج بیان داشت.

پیام تسلیت مشاور امنیت ملی افغانستان برای سانحه هوایی در ایران به گزارش حوزه افغانستان گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،دفتر مطبوعاتی « محمد حنیف اتمر» روز دوشنبه به نقل از او نوشت:با تاثر فراوان اطلاع یافتم که یک هواپیمای مسافربری شرکت هوایی کشور دوست و همسایه ایران سقوط کرده است که این خبر موجب غم ما شد. 


در این پیام آمده است در حادثه ذکر شده 66 تن از سرنشینانان و خدمه این پرواز که از تهران به طرف یاسوج در حرکت بودند جان باختند که مراتب تسلیت خود را به ملت و دولت ایران اعلام می کنیم .


در ادامه پیام اتمر آمده است که از این حادثه متاثر و غمگین شدیم و آن را به رئیس جمهوری، «علی شمخانی» همتای ایرانی خود و رهبر سیاسی ایران و مردم ایران تسلیت عرض می کنم.


وی برای جان باختگان این سانحه آرزوی آمرزش کرده و از خداوند برای جان باختگان مغفرت و برای خانواده هایشان صبر طلب کرده است.


انتهای پیام /


روز گذشته پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که ساعت هفت و 55 دقیقه تهران را به مقصد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ترک کرده بود ، بعد از حدود 40 دقیقه از زمان برخاستن از فرودگاه مهرآباد از صفحه رادار محو و سپس اعلام شد که این هواپیما سقوط و 66 مسافر و خدمه آن جان باختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار