رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت:با وجود لغزنده بودن جاده ها از جمله آزاد راه تبریز – زنجان، رفت و آمد خودروها در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ جواد ناموران رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی استان برف و باران می بارد و با وجود لغزنده بودن جاده ها از جمله آزاد راه تبریز – زنجان، رفت و آمد خودروها در آنها جریان دارد.

وی افزود:ضروری است در چنین شرایطی رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و بر اساس ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند تا در محورهای برف گیر با مشکل مواجه نشوند.

رضا سالاری فر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای عجب شیر نیز گفت: به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید، رفت و آمد خودروها در راه های ارتباطی روستاهای بخش قلعه چای به کندی و فقط با زنجیرچرخ میسر است.

وی افزود: با وجود بارش برف و کولاک، راه ارتباطی همه روستاهای این شهرستان به جز راه روستای چهاربرود باز و تردد در آن ها با زنجیر چرخ ممکن است، ضمن اینکه 4 گروه راهداری با 10 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 12 راهدار هم اکنون مشغول برف روبی و نمک پاشی راه های روستایی هستند.

بارش برف و باران از دیروز در مناطق مختلف آذربایجان شرقی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت استفاده  از زنجیر چرخ در محوراهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.