مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه گفت:پیش بینی می شود که بتدریج از شدت و گستردگی بارش ها کاسته می شود.

کاهش شدت و گستردگی بارش ها در استانمدیر روابط عمومی هواشناسی استان  کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: هوای استان (به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی) تا اوایل امشب همچنان متاثر از سامانه حاکم در منطقه، در بعضی ساعات همراه با بارندگی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود که بتدریج از شدت و گستردگی بارش ها کاسته می شود.


وی ادامه داد: این بارش ها، موجب آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهد شد  لازم به ذکر است؛ با توجه به حجم بارش های رخ داده؛ باقیمانده بارش همچنان در برخی نقاط ممکن است سبب سیلاب‌ و بالا آمدن آب رودخانه ها گردد.

پروانه افزود: ضمناً بارندگی، در ارتفاعات و برخی نواحی سردسیر استان و گردنه ها ، به شکل برف نیز ریزش خواهد داشت. با خروج سامانه بارشی از امشب تا عصر روز چهارشنبه، کاهش دمای شبانه و تشکیل مه بویژه در مناطق کوهستانی، پدیده های مورد انتظار در سطح استان می باشند.

وی گفت: به دنبال این وضعیت، از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده گذر امواج ناپایداری از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب بارندگی در سطح استان می گردد.

انتهای پیام/ز


 آبگرفتگی معابر عمومی  در اثر بارش های  سنگین 

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.