مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از حضور ۲۴۷ واحد صنعتی در ۱۳ نمایشگاه داخلی با حمایت این شرکت خبرداد.

حضور ۲۴۷ واحد صنعتی در ۱۳ نمایشگاه داخلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم درنشست کارگروه اقتصاد مقاومتی، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی خرد، کوچک و متوسط، برنامه حمایت بازدیداز نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را در برنامه امسال با برنامه ریزی صورت گرفته در دستور کار قرار داده بود و تا پایان دی ماه از ۲۴۷ واحد صنعتی در ۱۳ نمایشگاه داخلی حمایت مادی و معنوی کرده است.

وی افزود: از جمله این نمایشگاه‌ها حضور در نمایشگاه صنایع غذایی در مشهد، تهران، گرگان، رشت و همچنین نمایشگاه کفش، کیف و چرم در تبریز و نمایشگاه صنایع کوچک کرج و شیراز از حضور واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط در بازار‌های ملی حمایت شد.

مهدی زاده مقدم گفت: نمایشگاه زمینه ساز افزایش روند تولید و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی و همچنین آشنایی با محصولات شرکت‌های دانش بنیان است.

وی افزود: نمایشگاه‌ها از اهمیت ویژه و نقش غیرقابل انکاری در توسعه اقتصادی برخوردارند و یکی از روش‌های بازاریابی و فروش شناخته شده و نیز بعنوان مهم‌ترین ابزار توسعه صادرات و ارائه توانمندی‌های تولیدی که در نهایت به رشد اقتصادی منجرب می‌شود، است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و مشوق‌های لازم برای حضور صنعتگران در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی جهت آشنایی بیشتر با بازارها، بخصوص بازار‌های صادراتی طبق برنامه ریزی انجام شده و مرحله به مرحله در حال انجام و اجرا است.


انتهای پیام//ف. ح
 

برگزاری نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.