نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: انقلاب اسلامی ایران وارد 40 سالگی شده است و دشمن تنها راه نفوذ خود را از طریق فضای مجازی و تاثیر برجوانان می بیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: در استان کرمان روحانیون فاضل و با تدبیر بسیارند که می‌توانند با برنامه ریزی در نسل جوان تاثیر بگذارند.

وی تصریح کرد : باید با برنامه ریزی برای مساجد در تربیت نسل جوان تلاش کنیم.
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: استان کرمان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و باید از طریق برنامه ریزی برای تامین آب چرخ های صنعت را در این منطقه به حرکت درآورد.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان هم در این دیدار گفت: برای کسب موفقیت در حوزه‌های کاری سه اصل نیروی انسانی، اختیارات و مدیریت و بودجه باید مد نظر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: اخلاص در کنار این سه امر نتیجه مطلوب را رقم می‌زند.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان افزود: پهناورترین استان کشور که شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین آن بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسافت دارد به لحاظ فرهنگی سه هزار مسجد را داراست.
وی ادامه داد: ۴۹ حوزه علمیه،۵۶ امام جمعه در ۲۳ شهرستان، هزار و ۵۰۰ امام جماعت در حوزه فرهنگی استان کرمان فعالیت می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: ارزیابی دقیقی باید از مساجد استان کرمان صورت گیرد تا تحولی اساسی در زمینه محتوا انجام شود.
وی گفت: اگر از مساجد استان ارزیابی میدانی صورت گیرد و برنامه دقیقی برای تراکم مساجد در استان صورت گیرد در بحث محتوایی هم روحانیت می‌تواند یک مجموعه قدرتمند باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: در کرمان شخصیت‌های برجسته روحانیت داریم از جمله آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان که می‌توانند بسیار در بحث محتوایی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ی

نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار