تقویت ورزش محلات به عنوان یک اولویت در کنار شهر‌ها

 نماینده مردم اهوازدر مجلس شورای اسلامی گفت:  مسئولان به‌جای تقویت ورزش محلات به‌عنوان یک اولویت در کنار شهر‌ها با عملکرد خود آن را به حاشیه برده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ساری، نماینده مردم اهوازدر مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توسعه ورزش محلات در حاشیه شهرها می‌تواند فرصت مناسبی برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باشد که متأسفانه مورد غفلت قرارگرفته است.

 وی گفت: تعداد تیم‌های ورزشی محلات در 4 شهرستان حوزه انتخابیه بیش از یک هزار و 200 تیم است که هیچ‌گونه اعتباری از سوی اداره ورزش و جوانان همچنین شهرداری به آن‌ها اختصاص داده نشده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس بیان کرد: بیش از 100 زمین ورزشی محلات در اهواز و شهرستان‌ها در حال تصرف هستند که انتظار می‌رود این زمین‌ها تثبیت و دور آن‌ها حصار کشی شده و تابلویی جهت شناسه زمین نصب شود.

ساری با ابراز تأسف ازتأمین نشدن البسه، تور و توپ برای ورزش محلات توسط اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌ها عنوان داشت: مسائل حقوقی تیم‌ها و بازیکنان محلات باید از سوی اداره ورزش و جوانان با جدیت پیگیری شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان پیشنهاد کرد تا یک شورای 3 نفره برای مدیریت ورزش محلات و تعیین مکان در ورزشگاه تختی اهواز تشکیل شود.

انتهای پیام/م

ورزش محلات در اهواز مغفول مانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.