مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان از احتمال لغو تعطیلی مدارس خوزستان در روزهای پنجشنبه بمنظور جبران عقب ماندگی ناشی از تعطیلی مدارس بخاطر وقوع ریزگردها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه به ‌صورت هفتگی شاهد وقوع پدیده ریزگردها در شهرهای مختلف استان و تعطیلی مدارس ناشی از این پدیده هستیم بیان داشت: کارگروه تخصصی جبران تعطیلی‌ ها در خوزستان فعال شد.

وی به نشست‌هایی که با صدا و سیمای خوزستان اشاره و اظهار کرد: مقرر شد تا صدا و سیما در زمینهٔ اجرای طرح جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان بطورجدی ورود کند.

تقی زاده در ادامه اذعان داشت: مقرر شد از طریق صدا و سیما، دروس پایه و اساسی همچون شیمی، فیزیک، ریاضی، عربی و ادبیات توسط مدرسان مجرب در ساعات مشخص به دانش آموزان آموزش داده شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خوزستان جبران عقب‌ ماندگی تحصیلی دانش آموزان را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: درصدد هستیم تا براساس برنامه ‌ریزی‌های انجام ‌شده تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه را برای دانش آموزان خوزستانی تا پایان سال تحصیلی به ‌منظور جبران عقب‌ماندگی تحصیلی آنان لغو نماییم.

وی گفت: از معاون پژوهشی وزارت آموزش ‌و پرورش درخواست کردیم تا موضوع فعال ‌سازی مدارس در روزهای پنجشنبه را در شورای معاونین وزارت آموزش‌ و پرورش مطرح نماید، همچنین در این زمینه کمک‌های مالی و سخت‌افزاری نیز به خوزستان ارائه شود.

محمد تقی زاده درخصوص زمان پخش برنامه‌ های جبرانی آموزشی دانش آموزان از صداوسیما بیان کرد: بطور حتم زمان در نظر گرفته ‌شده بر مبنای وقت آزاد دانش آموزان برنامه ‌ریزی‌ شده است.

انتهای پیام/گ

احتمال لغو تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.