سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزدگفت: ایجاد استراحتگاه ها و ساختمان های ایمن برای پلیس راه امری موثر در افزایش ایمنی جاده ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محسن صادقیان سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد، با اشاره به اینکه ایجاد استراحتگاه ها و ساختمان های ایمن برای پلیس راه امری موثر در افزایش ایمنی جاده ها است، از احداث سایبان های پلیس راه در جاده ها در ماه های آتی خبرداد.

صادقیان با بیان اینکه پاسگاه پلیس راه یزد کرمان، در محور بندرعباس به تهران به صورت ساختمان پیش ساخته بتونی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: از جمله ویژگی های خوب این طرح ها این است که با استفاده از مصالح پیش ساخته بتونی، سرعت در اجرا، ایمنی در مواقع بحران و زلزله، بسیار بالاتر است.

وی وجود استراحتگاه و ساختمان های ایمن برای پلیس راه ها و همکاران آنها را امری موثر در افزایش ایمنی جاده ها عنوان کرد و گفت: کارکنان پلیس راه باید با داشتن مکان های رفاهی مناسب به رسیدگی به مسائل رانندگان و استفاده کنندگان از جاده ها بپردازند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد، در ادامه اظهار کرد: ما در کنار دو مقوله مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای که متولی آن ادارات کل هستند، مجموعه بسیار خوب پلیس راه را داریم‌ که حضور آنها در جاده های استان و کشور با افزایش ایمنی همراه است.

این مقام مسئول در پایان، احداث مکان های مناسب برای پلیس راهها در راه های استان را از جمله اقدامات خوب دولت و سازمان حمل و نقل جاده ای دانست و گفت: در کنار احداث پارکینگ ها و استراحتگاه ها، سایبان هایی نیز برای پلیس راه ها در جاده های استان در نظر گرفته شده که در ماه های آینده شاهد حضور این سایبان ها در کنار جاده ها هستیم.

انتهای پیام/ ی

ساختمان های ایمن برای پلیس راه امری موثر در افزایش ایمنی جاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.