دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش گفت: سومین جشنواره ادبی هنری رویش عصر جمعه در دانشگاه یزد برگزار می شود.

سومین جشنواره ادبی هنری رویش در دانشگاه یزد افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید محمدصادق آتشی دبیر اجرایی جشنواره رویش گفت: سومین دوره جشنواره ادبی هنری با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استانی در محل دانشگاه یزد برگزار می شود.

 آتشی با اشاره به اینکه عصر روز جمعه، 4 اسفندماه از ساعت 16 مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش در محل دانشگاه یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی و هنرمندان در این برنامه حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش اظهار داشت: نمایشگاه آثار هنری تجسمی ارسال‌شده به این جشنواره از سوی دانشجویان یزدی، نیز در این روز افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند تا 7 اسفندماه از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب از این نمایشگاه بازدید به عمل‌آورند.

آتشی بابیان اینکه 5 و 6 اسفندماه آثار نمایشی دانشجویان در محل صحن دانشجو اجرا و گلچینی از فیلم‌های ارسال‌شده به جشنواره نیز در محل آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه یزد اکران خواهد شد، یادآوری شد:علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق و جزئیات برنامه‌ها می‌توانند به کانال تلگرامی جشنواره به نشانی @rooyeshfestival مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ی

سومین جشنواره ادبی هنری رویش در یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.