حادثه هواپیمای ATR آسمان دل هر انسانی را به درد می‌آورد و عکس‌العمل مسئولان به این حادثه بر این تأسف می‌افزاید.

عکس‌العمل مسئولان مربوط به حادثه هواپیمای ATR بر تأسف ما می‌افزاید.به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز چهارشنبه 2 اسفندماه در حاشیه بررسی مجلس برای لایحه بودجه 97 کل کشور طی تذکر شفاهی اظهار کرد: حادثه هواپیمای ATR آسمان دل هر انسانی را به درد می‌آورد و عکس‌العمل مسئولان مربوط به این حادثه ـ‌که نباید اتفاق می‌افتاد‌ـ بر این تأسف می‌افزاید.

وی افزود: ما هر از چندگاهی شاهد مرگ تعدادی از هموطنانمان هستیم و مرگ و اندوهی که حاصل بی‌تفاوتی ما مسئولان است.

پارسایی ادامه داد: در جهان کشتی و خودرو برای راحتی مردم به کار گرفته می‌شود، اما برای ما حکم ضحاکی را دارد که روزانه جان چندین نفر را می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ضمن تذکر به نمایندگان و رئیس مجلس گفت: با این جایگاه چرا مجلس نمی‌خواهد برای این مصیبت کاره‌ای باشد.

وی خطاب به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: به نظر من به حرمت مردم باشرافت ایران و تمام جان‌های گرفته شده در حوادث مختلف نه به خاطر استیضاح که سنگ بنای مسئولیت‌پذیری را آقای آخوندی با استعفای خود بنا نهد و نسبت به عزل کلیه مسئولان مقصر و از بین بردن هواپیماهای از رده خارج اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، مصوبات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار