مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راهیابی 7 فیلم کوتاه از فیلم سازان خوزستانی به جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به راهیابی 7 فیلم کوتاه از خوزستان به جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه بیان داشت: 2 فیلم کوتاه از دزفول، 3 فیلم از آبادان و 2 فیلم از اهواز موفق شدند به این جشنواره راه یابند.

وی فیلم های راه یافته به این جشنواره را شامل؛ فیلم کوتاه 'سایه‌ها' به کارگردانی عباس سام از دزفول، 'داشتن' به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا از دزفول، 'بادیه‌نشین' به کارگردانی عماد سلمانیان از آبادان، 'باران آهسته می بارد' و 'صُراحی' به کارگردانی سعید نجاتی از آبادان، 'ریورس' به کارگردانی رویا نژاد شجاعی از اهواز، و 'آغاز یک پابان' به کارگردانی سیدعباس شفیعی از اهواز عنوان کرد.

به گفته دبیرخانه این جشنواره 80 فیلم به دبیرخانه ارسال شده است که از میان این آثار، 22 فیلم‌ داستانی و 14 فیلم مستند توسط هیات انتخاب جشنواره برای حضور در بخش مسابقه‌ این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

نخستین جشنواره‌ منطقه‌ای فیلم کوتاه «کهگیلویه» با موضوع آسیب‌های اجتماعی 9 تا 11 اسفند 1396 با حضور استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال ‌و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه‌ و بویراحمد، به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

فیلم های کوتاه خوزستان به جشنواره فیلم کوتاه راه یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.