درخشش تنیسور آملی درمسابقات رنکینگ تنیس بانوان کشور

هنگامه عزیزی تنیسور آملی رتبه نخست مسابقات رنکینگ تنیس بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سازمان لیگ تنیس رتبه نفرات برتر حاضر در رنکینگ بزرگسالان در بخش بانوان معرفی کرد که بانوی پرافتخار آملی، هنگامه عزیزی با اختلاف بسیار نفر اول تنیس کشور شد.

در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان و تا پایان مسابقات جام حذفی در کیش هنگامه عزیزی از مازندران با کسب ۱۰۶۵ امتیاز جایگاه نخست رده‌بندی را از آن خود کرد.

پونه طوافی از البرز با ۸۹۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و غزاله ترکمن از تهران با ۸۹۰ امتیار رتبه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

هنگامه عزیزی تنیسور آملی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در ۶ مسابقه کشوری شرکت کرد، گفت: در این مسابقات موفق شد ۵ بار قهرمان کشور شود.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون تنیس در رده‌های پایه تنیس سرمایه‌گذاری خوبی کرده است، افزود: مسابقات تنیس در بخش بانوان به صورت مدون و با برنامه برگزار می‌شود که این روند در پیشرفت تنیس بانوان در چند سال اخیر تاثیر بسیاری داشته است.

تنیسور شماره یک کشور گفت: امروزتنیس بانوان کشور دارای پشتوانه خوبی برای آینده است و اکثر شهر‌هایی که دارای زمین تنیس هستند هییت‌های آن‌ها به خوبی فعالیت می‌کنند که این اقدامات قابل توجه است.

عزیزی با اشاره به رشد تنیس بانوان در کشور، افزود: عملکرد مثبت هییت تنیس مازندران موجب رشد تنیس بانوان در استان مازندران شده است.

وی با تشکر از حمایت‌های هییت تنیس آمل و عملکرد این هییت گفت: آمل با دارا بودن پنج زمین تنیس ظرفیت لازم را برای رشد در تنیس کشور دارا است.

انتهای پیام/آ

تنیسور آملی در جایگاه برترین‌های تنیس کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار