ضرورت کیفی سازی عملکرد دستگاه های فرهنگی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر لزوم کیفی عملکرد دستگاه های فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت:دوری گرفتن از مسائل معنوی باعث تشدید آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی می شود.

ضرورت کیفی سازی عملکرد دستگاه های فرهنگی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سرهنگ جلال میرزا بیگی در کارگاه آموزشی ویژه مشاوران و مددکاران اجتماعی اعلام کرد:راهکارها و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بایستی بر اساس جغرافیا و محیط زندگی در کشور بومی سازی شود.

وی از پدیده خودکشی به عنوان یک آسیب اجتماعی که دامنگیر برخی خانواده ها شده است نام برد و گفت:باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که افراد در معرض خودکشی در جامعه رها نشوند.

میرزابیگی کار مشاوران و مددکاران اجتماعی را در این حوزه بسیار حساس عنوان کرد و افزود:بایستی بسترهای خودکشی در سطح جامعه،شناسایی و متناسب با آن برنامه های لازم ارائه نمائیم.

وی دوری گرفتن از مسائل دینی و معنوی در بین خانواده ها را از علل روی آوردن افراد به خودکشی عنوان کرد و گفت:عملکیرد دستگاه های فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بایستی بازنگری شده و کیفی سازی لازم صورت پذیرد.

 میرزا بیگی بر لزوم تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/اس

لزوم کیفی سازی عملکرد دستگاه های فرهنگی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.